Loyalty Manager

Supply Change, spin-off van Joos Consulting, is een Belgisch consultancybureau waarbij onze consultants instaan voor de ondersteuning en optimaliseren van de logistieke en supply chain processen bij onze klanten.
Voor ons hoofdkantoor te Niel zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven Loyalty Manager.

YOUR JOB

Als Loyalty Manager ben je de vertrouwenspersoon voor zowel de klant als de consultant. Je zorgt voor een uitstekende match tussen de behoeften van de klant en de verwachtingen van de consultant en voor een kwalitatieve samenwerking tussen alle partijen. Tijdens de duur van een project volg je de consultant nauw op.

Ook het uitbouwen en opvolgen van je eigen klantenportefeuille behoort tot jouw takenpakket. Dit zowel door het benaderen van nieuwe potentiële klanten, als door het uitbreiden van de business bij bestaande accounts. Hierdoor ontwikkel je een breed netwerk en bouw je professionele relaties op.

Dit alles doe je in nauwe samenwerking met je team.

YOUR SKILLS

-Je hebt een sterke affiniteit met supply chain/logistieke wereld
-Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en een commerciële flair
-Je beschikt over sterke coachingsskills om onze consultants zo optimaal mogelijk te begeleiden
-Een eerste ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt

OUR OFFER

Je komt terecht in een dynamische, leerrijke en teamgeoriënteerde werkomgeving met een informeel karakter. Dit zorgt voor een uitdagende carrière met veel contacten en de nodige variatie.

Als Loyalty Manager krijg je de kans om jezelf verder te ontplooien en je talenten te ontwikkelen in een sterk groeiend Belgisch bedrijf.

Wij bieden een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen en een bedrijfswagen. Naast een gezonde work-life balance hechten wij veel waarde aan integriteit, betrokkenheid, verantwoordelijkheidszin en FUN !

Envie de nous contacter?

Processus de candidature

Screening téléphonique

Dès que nous recevons votre CV – via LinkedIn, lors d’une bourse à l’emploi ou via notre site Web –, nous nous occupons de votre candidature. Ensuite, nous vous téléphonons pour faire connaissance dans le cadre d’un entretien bref mais très ciblé d’une demi-heure environ. Si nous constatons que nous sommes sur la même longueur d’onde, nous convenons d’une date et d’une heure pour un rendez-vous face-to-face.

Rencontrez-
nous

Lors de cette première rencontre, nous vous expliquons plus en détail comment nous travaillons et vous donnons ensuite la parole. Pas pour parler de la pluie et du beau temps, nous l’avons déjà fait pour détendre l’atmosphère, mais plutôt pour parler de vos compétences, vos connaissances linguistiques, votre motivation, vos prétentions salariales et votre disponibilité. Vos compétences techniques seront évaluées par notre loyalty manager. Ensuite, nous prenons le temps de tout assimiler.

Négociation du contrat

Nous sommes tous convaincus ? Nous reprenons contact par téléphone pour vous annoncer la bonne nouvelle. Vous avez encore des questions ? Si oui, c’est le moment de les poser. Car ensuite, vous serez attendu pour discuter de votre contrat. Et très vite, vous vous retrouverez chez un de nos clients pour y relever votre premier défi. Bonne chance !

Postuler

Envie de travailler comme professionnel chez Supply Change?
Indiquez-nous votre plus-value pour notre équipe.

 

  • Types de fichiers acceptés : doc, docx, pdf, Taille max. des fichiers : 5 MB.