Materiaalplanner

Supply Change maakt deel uit van de United Consulting groep, gespecialiseerd in Finance, HR en Supply Chain. Sinds 1998 bundelen we de krachten om samen de ideale werkomgeving te creëren voor onze professionals. Zo bieden we elk van hen uitdagende projecten, individuele coaching en premium opleidingen. En streven we voortdurend naar het juiste evenwicht tussen professionele ontwikkeling én de kostbare tijd daarbuiten. Want persoonlijke groei, dat staat voor ons voorop.

YOUR JOB

Om ons team te versterken zijn we op zoek naar consultants die bij onze internationale klanten worden ingezet als materiaalplanner. Je controleert hierbij de stock via SAP en maakt maandelijks een forecast op en deelt die daarna met de rest van het team.

Jij maakt aankooporders aan en staat ook in voor de opvolging hiervan. Wanneer er problemen zijn met de facturatie, ben jij de persoon om dit op te lossen. Communication is key – je staat dan ook dagelijks in contact met nationale en internationale leveranciers. Je werkt daarbij ook nauw samen met de collega’s van productie, planning en kwaliteit – want team work makes the dream work, toch?

YOUR SKILLS

-Je hebt een bachelor of masterdiploma binnen logistiek of supply chain
-Problem solving is jouw tweede natuur
-Je hebt (een eerste) ervaring als Materiaalplanner
-Je bent communicatief en hebt een analytisch denkvermogen
-Naast het Nederlands heb je een heel goede kennis van het Engels
-Kennis van ERP pakketten en andere software (bvb Transporeon) zijn een plus
-Je blijft graag up to date van alle trends binnen logistiek en supply chain

OUR OFFER

-Contract van onbepaalde duur
-Boeiende projecten die een gemiddelde duurtijd hebben van 6 tot 10 maanden, daarna staat er een volgend project voor je
klaar
-Veel variatie, veel leermomenten en vooral veel nieuwe uitdagingen
-Opleidingen en een persoonlijk groeitraject
-Veel fun en events met Supply Change collega’s
-Focus op work-life balance
-Een aantrekkelijk loon, samen met een bedrijfswagen en een uitgebreid pakket aan extra-legale voordelen

Who to contact

Application process

Screening by telephone

As soon as we receive your CV – via LinkedIn, at a job fair or via our site – we’ll get started with your application. We’ll give you a call and get to know each other during a brief but to-the-point conversation of about a half an hour. Are we on the same wavelength? Then we can arrange a date and time for you to come in to meet us face-to-face.

Come meet us

During our first meeting, you’ll get to know a little more about our way of working. And we’d like to hear what you have to say, too. Not to talk about the weather, we’ve probably already done that to break the ice. But rather to hear about your competencies, language skills, motivation, salary and availability. You can go over your technical skills with the loyalty manager. And then you’ll have the chance to let everything sink in a little.

Contract negotiation

Are we all in agreement that we’ve found a match? Then we’ll call you with the good news. Any further questions? This is the time to ask them. Because shortly, we’ll be expecting you to come in to discuss your contract. And before you know it, you’ll be assigned to one of our clients for your first challenge. Good luck!

Apply

Excited to work as a Supply Change professional?
Tell us why you can’t be missing in our team.

  • Accepted file types: doc, docx, pdf, Max. file size: 5 MB.